Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Szállítás

Milyen fizetési módok közül választhatok?

1. Előre utalás

  Az utalási információkat és a díjbekérőt automatikusan e-mailben elküldjük Neked.

2. Utánvét

  Utánvétes fizetés készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál, vagy átvételi pontokon.

3. Bankkártya (SimplePay)

A megjelölt termékeket tudod bankkártyával fizetni.


Milyen szállítási módok közül választhatok?

Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz. 

1. Személyes átvétel

Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is. 
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124. 
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra,  Szombat: 8:00 - 12:00 

 
2. Csomagponti átvétel

A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000.- Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső


3. Csomagautomata

A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000.- Ft felett ingyenes!

Maximális csomagméret automatába:


4. Házhozszállítás

A kiszállítás bruttó 50.000.- Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik) 
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni. 

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted. 
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.  

Szállítási díjtáblázat

  MPL
Csomag
automata
MPL
Postapont

MPL
házhoz

Raklapos
házhoz
 0 - 5 kg 1.390.- Ft 1.490.- Ft  2.190.- Ft  
 5 - 10 kg 1.390.- Ft 2.290.- Ft  2.550.- Ft  
 10 - 20 kg  1.390.- Ft** 2.790.- Ft  2.675.- Ft  
 20 - 40 kg      3.990.- Ft  
 40 - 60 kg - -  - 6.500.- Ft
 60 - 100 kg - -  - 8.500.- Ft
 100 - 200 kg - -  - 15.440.-Ft
 200 - 300 kg - - -  25.900.-Ft
 300 kg felett - - -  34.890.-Ft

 

  GLS
Csomag
automata

GLS
Csomag
pont

GLS
házhoz

 
 0 - 5 kg 1.290.- Ft 2.490.- Ft  2.490.- Ft  
 5 - 10 kg   2.890.- Ft  2.890.- Ft  
 10 - 20 kg      3.190.- Ft  
 20 - 40 kg      4.390.- Ft  
 40 - 60 kg - -  -  
 60 - 100 kg - -  -  
 100 - 200 kg - -  -  
 200 - 300 kg - - -  
 300 kg felett - - -  

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. 
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre 
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére. 

Extra szállítási szolgáltatások 

Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja

 24.950.- Ft

 Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja  6.500.- Ft
 50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása  Ingyenes
 Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja   490.- Ft


Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.

Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot. 
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét. 
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát. 
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni. 

Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.

Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.

Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. 
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti: 
•    készpénzben
•    bankkártyával

Csomag nyomkövetés
 

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső

Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben  küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk  a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.

Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot) 

Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.  

Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87

 

Mire figyeljek feltétlenül a vá​sárlásnál?

Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.).


Hol találom az Általános Felhasználási Szerződést?

A szerződés a "Vásárlási feltételek (ÁSZF) menüpont alatt érhető el

Van visszavásárlási garancia?

Minden általunk forgalmazott termék új, első osztályú és hivatalos, magyarországi garanciával (törvényes jótállással) rendelkezik. Ha ennek ellenére a vásárolt termékkel nem vagy elégedett, úgy annak megvásárlásától 30 napon belül indoklás nélkül elállhatsz, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a termék visszaküldési űrlapot kitöltöd, majd a terméket címünkre visszaküldöd ( az űrlapot a termék visszaküldés menüpont alatt találod). Az űrlapon megadott bankszámla számra visszautaljuk a termék vételárát és a szállítási költséget a lehető leghamarabb, de maximum 14 napon belül. A visszaküldésnél figyelj, hogy ne "portósan" add fel, azaz készpénz beszedés ne kerüljön a csomagra, csak értéknyilvánítás.

Termék visszaküldési cím: ProfiGazda Gazdabolt, 2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124.

Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni. A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről. Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni. A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk. 

Rendelés módosítása

Történhet e-mailben info@profigazda.hu, illetve telefonon keresztül a +36 30 215 1787 telefonszámon.

Mi történik, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?

Ebben az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat: info@profigazda.hu Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 215 1787 telefonszámon.

Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek?

A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt. Ha nem érkezik ilyen email akkor keresd nyugodtan ügyfélszolgálatunkat.